background
Buismotorcalculator
Bestelvoorwaarden

Klantenservice

Op al onze transacties en/of daaruit voortvloeiende geschillen is steeds het Nederlands recht van toepassing.
Zie ook: Algemene Voorwaarden.

Levertijd
Bestellingen worden, indien voorradig, binnen 48 uur na besteldatum / betaaldatum verzonden metPostNL.

 
Verzendkosten
Standaard verzendkosten naar Nederland, België en Duitsland bedragen € 3,95 (bij bestellingen vanaf € 40,00)
Voor bestelling met assen/buizen langer dan 170cm zijn de verzendkosten op nacalculatie.

Betalen

U kunt bij Tumoco betalen d.m.v.:

  • iDeal (alleen Nederlandse banken): deze betaalwijze geeft u de mogelijkheid om via uw vertrouwde omgeving van uw eigen bank de betaling te regelen. Deze directe betaalmethode zorgt voor een snelle afwikkeling van uw bestelling.

  • Bancontact (Belgische bankkaarten) : voor onze Belgische klanten hebben wij als betaal mogelijkheid Bancontact / mister cash. Deze betaalmethode biedt uw de mogelijkheid van een betaling binnen uw eigen vertrouwde omgeving van uw bank.

  • Creditcards (Visa, Mastercard): alle producten die u online met uw creditcard betaalt, zijn minimaal 180 dagen verzekerd tegen schade, verlies en diefstal. 

  • Overboeking: Wanneer u kiest voor deze betaalwijze, ontvangt u de betalingsinformatie direct op uw scherm of per e-mail. Nadat de order is betaald, brengen wij u direct op de hoogte van de status zodat u weet of de betaling geslaagd is.

Retouren - Terugsturen – Reparatie
Alle zendingen dienen ons ten allen tijden franco te bereiken
Retouren dienen vooraf te worden aangemeld door een email te sturen naar info@tumoco.nl

Garantie
Op alle buismotoren geven wij 48 maanden garantie.
Op alle electronica (schakelaars,handzenders,ontvangers e.d.) geven wij 12 maanden garantie.
Schade door transport dient binnen 24 uur na ontvangst van de levering per email gemeld te worden.
Uitgesloten van garantie zijn: Schade veroorzaakt door ondeskundig gebruik. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer een buismotor verkeerd gemonteerd is, overbelast is of wanneer de ophanging van het rolluikpantser aan de as de buismotor beschadigd. Ook uitgesloten van garantie is vochtschade. Alle onderdelen die geschikt zijn voor buitengebruik zijn voorzien van een IP certificering. Geen enkel onderdeel is bestand tegen blootstelling aan overmatige vocht. Schade aan het rolluik of zonwering of enige vorm van gevolgschade kan nooit verhaald worden op Tumoco. Defecte delen blijven ten allen tijden eigendom van Tumoco.
Garanties dienen vooraf per e-mail te worden aangemeld.

Afkoelingsperiode
De koper heeft het recht om gebruik te maken van de afkoelingsperiode. Dit houdt in dat koper het recht heeft om de gekochte producten binnen 14 dagen gerekend vanaf het moment van aflevering, aan Tumoco te retourneren onder de volgende voorwaarden: 
  • Het product dient indien mogelijk in de originele verpakking te worden verzonden en ongebruikt te zijn.
  • De koper dient een retour aan te melden door een email te sturen naar info@tumoco.nl
  • De kosten voor het retourneren van product(en) zijn altijd voor de koper.
  • Zodra het retour gezonden product of het bewijs van de retourzending van de consument door Tumoco ontvangen en geaccepteerd is, wordt de aankoopprijs van de gekochte zaken zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald, door middel van een overmaking op het door de koper opgegeven bank- of gironummer. Eventuele creditcardkosten worden niet gerestitueerd.
  • In het geval dat het geretourneerde product of haar verpakking beschadigingen hebben opgelopen houdt Tumoco zich het recht voor de hierbij behorende kosten in mindering te brengen op het aan de koper terug te betalen bedrag, echter niet zonder de koper hiervan vooraf per email op de hoogte te stellen.
  • In de email ontvangen wij graag de reden van retourzending, ook dient u de originele factuur mee te sturen. Tumoco behoudt zich het recht voor de creditering aan te passen als niet aan alle voorwaarden is voldaan.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Voor de contact gegevens klikt u hier.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tumoco bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Voordelen
  • Hoog comfort niveau
  • Eenvoudige montage
  • In vrijwel elk rolluik toepasbaar
  • Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis!